zondag 28 oktober 2007

Eerste poging



Hallo,

een nieuwe poging om een blog te maken. De reden is de geboorte van mijn eerste kleinkind Tobias op 17 oktober jongstleden.

Met deze blog kan ik jullie op de hoogte houden van hem en mijn andere hobbies.

Zal proberen de projecten waarmee ik bezig ben hier te posten en jullie op de hoogte te houden van nieuwe dingen in de hobby-creatief sector.

Gisteren kreeg ik het HobbyJournaal binnen, daarin stinden drie zwart-wit-rood kerstkaarten emt embossingsjablonen en FolkArt verf gemaakt. Hiernaast een andere kaart.

1 opmerking:

Unknown zei


Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
I believe there are many people who feel like I read this article!
I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
Premier League