dinsdag 23 maart 2010

Een snelle bloemenkaart

Nu dus wel een kaart. Deze was in korte tijd klaar.

Ik kreeg enkele nieuwe achtergrondembossingstencils (mooi woord voor scrabble) van Avec binnen. Zag meteen dat het echt mooie stencils zijn voor gebruik met met airbrush. Ze hebben openingen in verschillende grootte, interessant voor het brushen.


Dus snel door de Double Do gehaald, airbrush erop en mijn achtergrond was klaar, een lint en strik erom. Het plaatje was al gekleurd. Dus dit is een kaart gemaakt ik in minder dan een half uur, dat red ik eigenlijk nooit. Nu weer snel aan de slag met mijn Photo Fabric,knoopjes, lintjes en kantjes. Voor de Hobby en Handarbeit beurs in Keulen ben ik nog lang niet klaar. Toch maar even de Copics aan de kant zettten, kost me moeite. Ik vind ook zoveel hobbytechnieken leuk om te doen.
groet Diny

11 opmerkingen:

Marley zei

Vind hem erg mooi!! Mooie strik ook xMArley

Andrea zei

hoi Diny,
wat is ie mooi geworden, heerlijk om snel te werken omdat je plaatje al af is
groetjes andrea

Sliekje zei

Hoi Diny,
hartstikke leuk weer alle kleur en kaartvoorbeelden!
Lastig he als je zoveel dingen leuk vind om te doen ;-)
Veel succes en vooral veel plezier ermee!
Groetjes Sliekje en katjes

Durvina zei

Hoi Diny,

Wat een schitterende kaart, de achtergrond is ook prachtig.

Bianca zei

Ik vind deze ook weer prachtig. Zo mooi ingekleurd. En de kleuren en het geheel zijn zo mooi.
Geweldig.
Groetjes,
Bianca

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een mooi kaartje Diny. En dat binnen een uur, geweldig. De achtergrond en de strik zijn prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Petra zei

Hoi Diny,
Prachtige kaart geworden als je dit kaartje ontvangt als je ziek bent voel je je op slag een stuk beter.

Liefs Petra

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

hoi diny

nogmaals bedankt voor de super leuke cursusdag van gisteren en de duidelijke uitleg!
ik heb de blender al gebruikt om highlights te maken met inkleuren,super!,want hiervoor gebruikte ik hem nooit!
en de instructie's van nicole heb ik ook in acht genomen wat betreft schaduwen,binnenkort komt dat kaartje met de nieuwe kleurtechniken op mn blog,maar m'n copic certificaat staat daar al heerlijk te pronken!

groetjes miranda

*Ellen* zei

whow wat is die leuk, prachtige snelle kaart heb je gemaakt, krijg deze mallen morgen binnen, zie dus al weer mogelijkheden ermee, en succes met je non copic activiteiten
groetjes ellen

Yvonne zei

Heel erg mooi geworden,vooral de achtergrond heel fijntjes.Maar wat ik ook leuk vind is de tekst op een speelse manier verwerkt!!
Lieve groetjes Yvon
http://yvonnescrappage.blogspot.com

Jolita zei

Hoi Diny,

mooie kaart hoor en inderdaad supersnel!
Leuk dat je ook blogt, wist ik nog niet. Ik kende je tot voor kort vooral van de HH-filmpjes (goede filmpjes trouwens) en een beetje via de blog van Nicole over de copics.
Je hebt een erg leuke blog, ik heb me meteen toegevoegd aan je volgers.

Groetjes,
Jolita