zaterdag 6 maart 2010

Lavendelzakjes en veel meer




Hallo,
in de nieuwe Hobby Handig 154 heb ik een artikel staan met een heel leuk product, Photo Fabric. Het is een stof op A4 en A6 formaat dat zo door de inktjetprinter kunt halen en er op afdrukken wat je wilt. Als je het papier aan de achterkant weghaalt, houd je een stuk bedrukte stof over. Hiermee maak je dan allerlei leuke dingen, zoals zakjes voor lavendel of zeepjes, kussen, speldenkussentjes , broches eigenlijk wat je maar wilt. Heerlijk versieren met kantjes, lintjes en al die mooie knoopjes van Favorite Findings.

In deze Hobby Handig zit een knipvel met de labels en op de website van Hobby Handig staan 4 te downloaden afdrukvellen met door mij bewerkte vintage afbeeldingen, ik heb ze een frame gegeven.

Op mijn modellen staan allemaal vintage-afbeeldingen, waar ik dol op ben op. Maar ook de foto van je kind. kleinkind of lievelingsdier kun je nu in een stof-project verwerken. Ik heb er zelfs met Copic ingekleurde magnoliaatjes op afgedrukt. Bij de kaart een lavendelzakje cadeau gedaan met hetzelfde stempelplaatje als op de kaart. Deze printbare stof kun je nu al kopen in de webwinkel van Hobby Handig of vraag er naar bij een fournituren- of hobbyzaak in je buurt.
Gisteren heb ik een video over het werken met Photo Fabric opgenomen, die verschijnt half maart op de website van Hobby Handig.

groet Diny

3 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowwww Diny,wat is dit SCHITTERENDDDDD gemaakt.
Ben er weg van,echt mijn styl waar ik zo van houd.
Wat zijn je anderen reaties ook prachtig.
Wat ben jij goed met de copic,s

Liefs Riet.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Geweldig zeg deze uitvinding
prachtig hoor!!! geef je ook workshops hierin
lijkt mij ontzettend. leuk om te doen:)

Liefs Sonja

Unknown zei

m4j95f9f53 w2v69o8s51 g7y02b3c99 p3p36x8g97 i9n81w3q17 c7c32i4i21