dinsdag 23 maart 2010

Wel gekleurd, geen kaart gemaakt

Hallo
dit keer drie kleurvoorbeelden, waarvan ik nog kaarten moet gaan maken. Omdat het voorjaar is en de zon lekker schijnt wil ik je deze bloemen laten zien. Door tijdgebrek kan ik er nu nog geen kaart van maken, maar ze liggen startklaar met het bijpassende papier erbij. Op de foto staan alle gegevens vermeld. Dus dit keer een kort berichtje. Hoop je op deze manier te helpen bij het kiezen van kleuren. Jullie kunnen zien  dat je ook heel lichte kleuren nodig hebt voor de uiteinden van de pioenrozen, op de foto's lijkt het alsof ze niet gekleurd zijn, maar ze hebben een hele lichte tint.

Gisteren weer een gezellige dag gehad met 25 winkeliers, op veel blogs van deze winkeliers kunnen jullie foto's en een verslagje hierover zien.
groeten DIny

5 opmerkingen:

Marley zei

Ik vind ze mooi gekleurd! Gr Marley

Angelique zei

tjhee wat heb je dat weer fantastisch mooi gekleurd!! en zo licht aan de randen... pfff dat word weer even oefenen hihih

*Ellen* zei

whow wat zijn die bloemen supers gekleurd, maar ja wat wil je de hand van de meester hihi

Bianca zei

Wat een super exemplaren. Ik vind ze prachtig. Voor mij zijn ze al helemaal af. Ik ga gelijk eens naar die afdrukken zoeken, want die vind ik wel heeeeeel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Marga zei

Mooie Blog Diny
En de stempel waar je om vroeg wordt helaas niet meer gemaakt.
Jammer genoeg maar wie weet komt hij wel weer terug.

Groetjes Marga