maandag 21 februari 2011

Springkit van Whiff of Joy

Hallo, 
zaterdag lag de Springkit van Whiff of Joy in onze brievenbus. Snel opengemaakt, want het was een surprisekit, net als bij Magnolia. Het is dus altijd afwachten of je ze mooi vindt. Ze zijn prachtig, 6 mooie meisjes figuren, drie achtergronden en een tekst. Liefst 10 stempels op de stempellap, getekend door Elizabeth Bell, ik houd van haar tekenwerk. Ik weet ook dat Katharina, de eigenares, een heel goede kwaliteit stempels laat maken. Dus geen spijt van deze bestelling. Bestel dan ook meteen, op 1 maart, de volgende Zomerkit.
Hier de eerste kaart met deze stempels, de rest volgt de komende dagen.
Het dessinpapier komt uit mijn voorraad, die steeds maar groeit. Omdat deze schone dame vrij groot is heb ik niet al te veel toeters en bellen op de kaart geplakt. De belt over het lint, had ik op zijn kop geplakt en kon hem er niet meer afkrijgen, heb er daarom strass opgelijmd. De tekst is ook van Whiff of Joy. Omdat ik het stempelpapier wat te wit vond, heb ik in de hoeken met een stempeltje wat kleur aangebracht. Dit is een hoekje van Stempelglede, maar ook Viva Decor heeft , veel goedkoper, dit soort hoekjes.

Hier zie je de gebruikte Copic Markers.
Bedankt voor het langskomen, laat eens een reactie achter, ik lees ze graag. De trouwe lezers, die bijna altijd reageren, ga ik binnenkort weer een keer bedanken.
Moet bekennen dat ik zelf veel blogs lees, maar me de tijd vaak niet gun om een reactie achter te laten, sorry daarvoor.
Ik heb, in het vorige bericht, de link naar de kleurkaart met 348 marker aangepast, hij werkte niet goed. Ik heb nog geen lege overzichtskaart van de 348 markers gemaakt. Ik zag tot mijn verbazing dat gisteren de inkleurkaart voor de Copic Ciao markers meer dan 200 keer was bekeken/gedownload. Ook al staan er niet zoveel reacties onder het bericht, ik weet dan toch dat ik al et werk om deze te maken,  niet alleen voor mezelf doe.
Groet Diny

33 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Diny,

Wat een lieve kaart.Mooie kleurtjes! En ja, die stempels van Elizabeth Bell zijn altijd wel de moeite waard. Veel plezier met het maken van de andere kaarten. Ik ben heel benieuwd naar de andere meisjes!

groetjes, Claudia

Margreet zei

je hebt een prachtige kaart met één van je nieuwe stempels gemaakt, Diny....ze is heel mooi ingekleurd (kan ook niet anders) en ik vind dat je hele creatieve oplossingen had met je strasssteentjes en de gestempelde hoekjes!
xxx Margreet

Linda zei

wauw wat een mooie kaart en de kleuren zijn toppie
gr linda

Tinie zei

Ze zijn prachtig de nieuwe stempels he Diny!!! Wat heb je er een geweldige mooie kaart weer van gemaakt, geniet met volle teugen van je blog!!!

Groetjes Tinie

Jolita zei

Prachtige kaart Diny!
Ik heb er vanmiddag ook een kaart met deze stempel opgezet. Hij is erg leuk, de nieuwe kit en deze stempel is één van mijn favorieten.

Hele mooie kleuren en wat een prachtige strik.

Groet, Jolita

Gea zei

wat een mooie stempel super leuk.
Maar jij kan ook enorm goed in kleuren met de copics . Heb op een beurs een keer het geprobeerd bij jou . dat was mijn eerst keer met copics en een half jaar na mijn hersen operatie dus had mijn hoofd er niet zo goed bij. En had er niks van gebakken . maar het gaat steeds beter.
Als ik bij jou in de buurt woonde kwam ik een workshop bij jou volgen. Maar vind Groningen net even t ever weg.

Mignonnn zei

Aaww wat een ontzettend mooi kaartje.. En zeker die stempel is erg leuk..

Groetjes
Mignon

Gea zei

prachtige kaart, mooie kleurencombi!
Groeten Gea

*Ellen* zei

ohhh wat een schatje is dit lieve meisje, schitterend is ze op deze stijlvolle kaart, en hihi dat heb je goed opgelost zo om stras erop te plakken

Sandra zei

wel weer een enig kaartje hoor diny.gr sandra

Marlies zei

Prachtige kaart Diny, super leuke afbeelding en wat is de lint met strik mooi!
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Schitterende kaart heb je gemaakt met deze mooie stempel!
groetjes Yvonne

chantal zei

wouw schitterend kaartje dinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wowwwww Diny,wat een schitterende kaart,geweldig die stempel,en wat heb je haar weer mooi ingekleurd.
Prachtig papier ,mooi die strik.

Liefs Riet.x

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje is dit, mooi de kleuren en tja echt een prachtig stempeltjes. Ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes,Marijke en Chantal

Yvonne zei

wat een scgattig stempeltje en de kaart is super.Lieve groet Yvon

KarinsArtScrap zei

weer een hele leuke stempel en kaart diny.
je strik vind ik fantastische.
en je hebt hele mooie kleuren gebruikt.

groetjes karin

Heidie zei

wat een mooie kaart. en ik had de copic lijst ook gedownload. dus je hebt hem niet voor niets gemaakt.

groetjes Heidie

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart!

Marie-Anne

Wilma zei

Hallo Diny,

Dame Diny...did it again.
Je hebt het dametje weer een schitterend kleurtje gegeven en het geheel is weer helemaal af.
Liefs Wilma

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige kaart!!!
Ik heb vandaag de nieuwe kleuren bij Angelique besteld dus ben heel blij met een nieuwe inkleurkaart voor de sketch markers. Ik zie het vanzelf wel op je blog verschijnen als je de tijd hebt gehad om er eentje te plaatsen.

gr. arjette.

Elizabeth zei

Schitterende kaart met prachtige kleuren!! Prachtig die strik.

Colien zei

Erg mooie kaart weer, Diny!
De kleuren zijn prachtig en die strik is helemaal geweldig.
Het is weer genieten op je blog!
grtz. Colien

Tineke's hobby zei

wat een schitterende kaart heel mooi papier en die stempel is ook erg mooi en mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

Marianne zei

Prachtige kleuren Diny, ik val altijd voor bruin met blauw, zo mooi te combineren, mooie stempel, gewoon weer een hele mooie kaart! Super!
Groetjes Marianne.

Marian zei

Mooie stempel en de kleuren prachtig mooi
Groetjes

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Diny,

Je kaart is geweldig geworden
en de kleuren O wauw die vind ik zo mooi!!!
dat het er niet meer af ging zie je niet eens eigenlijk,staat prachtig:)

En ja,wat is de kit leuk hè,het kleine meisje heeft mijn hart al gestolen en de nieuwe nou die ga ik net zoals jou zeker ook bestellen.
Ik heb niet het jaar abbo genomen omdat ik dat weer zoveel geld vind inenen en dat kan bruin niet trekken hoor hahaha.

Lieve groetjes
Sonja

Roelie zei

Hoi Diny,
wat een mooie kaart, met heerlijk frisse kleurtjes.
Groetjes Roelie

AnnasArt zei

Deine Karten und insbesondere natürlich Deine Colorationen sind immer wieder zauberhaft. Ich hoffe, dass ich bald einmal einen Kurs bei Dir besuchen kann.

Liebe Grüße

Ingrid

www.AnnasArt.de

Angelique zei

Prachtig heb je dat schitterende meisje verwerkt op je kaart! In heerlijke kleuren, owww vind deze stempels ook wel super gaaf zeg!

Kimmie zei

Hoi Diny

Mooie blauwe kleuren en al met al een mooie kaart!
Ook aan de linkerkant met dat lintje en die gesp heb je heel leuk gedaan!

XXX Kim

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhh wat een prachtige kaart Diny en wat een mooie kleur supersssss complimentjes hoor

Liefs Nellie

carine zei

Hoi Diny
Wat een leuke kaartjes!!
en ook je blog is super leuk.Heerlijk om in te kijken.
liefs carine.