donderdag 19 april 2012

Druk vandaag op pauze



Hallo,

deze kaart stond ook op het Beneluxblog,maar ik vind hem zo mooi, dat hij ook hier wel even gezien mag worden.

Op de club van Tiets loopt op dit moment een wedstrijd met een gratis digi van Krista Smith. Deze heerlijk in het zonnetje zittende dame heet Springtime. Ik heb er een vintage-achtige kaart meegemaakt. De digi is na een maand te koop op de Etsy site van Krista. 


Ik heb haar vrij groot afgedrukt op het Perfect Coloring Paper van Copic, je krijgt hierop na het kleuren een erg mooi glanzend plaatje. Zoals bij alle digi's van Krista vormt ook hier weer het haar een hele uitdaging om te kleuren. Ik heb haar een goudblonde dos gegeven. In tegengtelling tot de kaart die ik paasmaandag op mijn Creadin blog heb geplaatst, daar heb ik haar een rood/bruine spoeling gegeven. 
Het dessin papier is van Pion en Inkido, beide vintageachtige papieren. 
De doily achter het plaatje is gemaakt met een van de nieuwste Cheery Lynn  stansen. Het rondje achter de paarse roos, komt in het midden uit deze vorm. 


Het hartvormige label is van Magnolia, dat heb  ik met een simpel stempeltje en een felicitatie bestempeld. 
De tekst : "Druk op pauze............ " is van Elke Verschooten, zij heeft rake Nederlandse teksten.


Het gras is gekleurd met de serie BG90, waarin nu ook de lichte BG90 zit, ik combineerde hem met de BG 93 en 96. Rondom de afbeelding heb ik een heel subtiele schaduw aangebracht met de BV0000.
Voor het kleuren van deze dame gebruikte ik:
Huid E0000-000-21-11-13
Haar E53-31-51-55
Kleding: V000-09-93/ BG0000-70-72-75/W00-3-4
Gras: BG90-93-96
Ik verheug me weer op jullie commentaar,
groeten Diny

25 opmerkingen:

Unknown zei

hallo diny
inderdaad het is een prachtige kaart
je bent ons goed aan verwennen met je prachtige kaarten te laten zien
de tekening zijn wel prachtig
maar de opbouw van jou kaart is zo prachtig dat ik zeg van wow
nog een fijne dag
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Wat een plaatje van een kaart Diny en het inkleuren is ohhhh weer zo geweldig en je kaart is ook zo mooi met al die mooie details schitterend

Liefs Nellie

Jolanda zei

Dinym, het ziet er weer prachtig uit, heel mooi gekleurd en prachtig papier, een super geheel!!

Kjersti zei

Oooh! What a beautiful card Diny! Your coloring is amazing, love how you did her hair:) And the little heart tag in the corner is so cute!
Have a nice day!
Hugs Kjersti:)

Penni zei

WOW Diny what a fabulous card. I love the way you have coloured her hair, fabulous.

Hugs
Penni
X

Joke zei

Wat een prachtige kaart en wat is er veel op te zien en supermooi ingekleurd.
Ik ben er is even voor gaan zitten het was een genot om jouw kaart te bewonderen.
groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtig kaart Diny.
Groetjes Margreet

Adriana zei

Wat geweldig mooi gedaan! Mooi dat je ook in de close-up laat zien hoe precies je dat haar zo mooi hebt gekregen!Bedankt!
Groetjes Adriana

Karin zei

Wauw wat een pracht kaartje. En super gekleurd!

Groetjes karin xx

Babette zei

Hij is geweldig, mooi ingekleurd en die tag met strik is erg leuk gedaan.
Groetjes Babette

Tinie zei

Ik vind deze kleuren toch zo super!!! Geweldig ingekleurd weer en wat heb je schitterende details toegevoegd!!!

Groetjes Tinie

Anita zei

Een lief kaartje Diny

Gr. Anita

Riet zei

Wowww Diny,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Diny.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Wilma zei

Hallo Diny,
Toch maar goed dat ik niet meteen op PAUZE heb gedrukt, want dan had ik niet meer van je SCHITTERENDE kaartje kunnen GENIETEN ☺☺☺
Liefs Wilma

Dora zei

prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.
groetjes

KarinsArtScrap zei

ik had hem op de andere blog al gezien diny maar het blijft een schitterende kaart.

groetjes karin

Linda zei

Hij is weer geweldig mooi geworden
gr linda

Cindy zei

Wow wat een super mooi kaartje! De digi's van Krista zijn sowieso super en deze is ook weer geweldig! Je hebt 'm echt heel mooi gekleurd en alles past perfect bij elkaar :D!

Hetty zei

Prachtig. Ik vind vooral de haar kleur erg mooi.

Yvonne zei

Heb hem inderdaad al gezien op het copic blog, maar hij blijft geweldig mooi!!
liefs Yvonne

Anke zei

Mooi gemaakt. Die kleurtjes zijn echt prachtig.
liefs Tessa & Anke

ursula Uphof zei

Wow Dinny, wat een prachtige kaart. groetjes vanuit ZA

marion zei

Hij is echt onwijs mooi, vind het niet erg hem 2 x langs te zien komen hoor hihi. Liefs, Marion

Cathy zei

Prachtig ingekleurd en houd heel veel van het vintage!