donderdag 19 juli 2012

Najaarscursussen

Hallo, 
de afgelopen dagen, ben ik al bezig geweest met planningen voor het najaar.
Op de eerste hobbyactiviteit na de vakantie of voor sommigen nog in de vakantie is op 18 augustus Het Creaspektakel in Kampen, ben ik aanwezig bij Hobbyvision. Daar laat ik de Pan Pastels zien in combinatie met het kaarten maken.

*****************

Op de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch zal ik alle drie dagen aanwezig zijn om te demonstreren. Ik demonstreer 2 dagen de Pan Pastels en een dag mijn geliefde Copic Markers.
Op zaterdag ben ik op de stand van Jenine; Hobbyvision, daar mag ik laten zien hoe je de Pan Pastels bij alle kaarten technieken kunt gebruiken, voor achtergronden en andere kleurwerk bij 3D, borduren, stempelplaatjes, kaarten met stansjes. Ik werk met stempeltjes en embossingfolders en natuurlijk de mooie pannetjes. Iedereen die ze in de handen krijgt, is er enthousiast over. 
Op de stand van Creabest laat ik ook zien hoe je de Pan Pastels inzet voor het meer artistieke srtempelwerk.
Ik hoop jullie daar te zien, laat nog weten waar ik de andere dagen ben voor mijn demo's.

******************
Hier even een gekleurde digi, die nog op een kaart geplaatst moet worden. 


tot een volgende keer, groet Diny


15 opmerkingen:

Kjersti zei

Wow! The image is fantastic Diny, so beautiful colored - her hair is gorgeous! Look forward to see her on a card:)
I also have this image and I'm sure I will enjoy coloring her:)
Hugs Kjersti:)

Brenda zei

je plaatje is schitterend gekleurd. erg mooi. en zo te horen ben je weer druk de komende maanden. jij komt de herfst en winter wel door zo. .
groetjes Brenda

Samantha zei

Schitterend gekleurd. Ik zat zelf te worstelen met het haar, dus erg prettig om te zien hoe jij het hebt gedaan :)
De kleurencombo vind ik erg fris en mooi.
Gr. Samantha

Mihaela zei

This is just gorgeous!!! Love the colors!

Linda zei

Schitterend mooi
gr linda

Margreet zei

Wat prachtige kleuren.
En super mooi haar.
Groetjes Margreet

Frouwkje zei

Wat een gave kleurencombinatie Diny!!
Je krijgt het lekker druk de komende tijd! Veel plezier hoor!
Liefs, Frouwkje

Tinie zei

Wat heb je haar weer super ingekleurd, prachtige kleuren heb je gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat is dit een mooie kaart Diny, prachtig ingekleurd.

Groetjes, Friedy

Lenie Hempen zei

Wat een schattig plaatje Diny.
Echt super mooi ingekleurd.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Marie-Anne zei

Ohw, wat een prachtige afbeelding.

Groeten,

Marie-Anne

KarinsArtScrap zei

wow Diny helemaal geweldig.

groetjes karin

Marian zei

Super mooi en wat een prachtige kleuren Leuk met de stippen en kleuren eromheen.
Groetjes

Helen zei

wat heb je deze digi weer prachtig ingekleurd. Ik hoop naar Den Bosch te gaan, dus wie weet zien we elkaar daar weer. Groetjes, Helen

Gerrittina zei

Wat een plaatje!!! En dat haar....geweldig.

Gr. GZ