vrijdag 5 oktober 2012

Een teken van leven

Hallo lieve bloglezers,

hier ben ik weer, ik meld me weer present. Vorige week zijn mijn man en ik er even een weekje er tussenuit geweest. Ik heb dat maar niet hier vermeld, je weet niet wie er mee leest. 
We hadden in het rustige en mooie groene Friesland een huisje en hebben genoten van rust en de leuke stadjes in het hoge Noorden. Het is zeker voor herhaling vatbaar. 
Op het eind van de week mocht ik twee dagen demonstreren bij de Duif in Leeuwarden met mijn Copics en de PanPastels. Dus lekker met vieze handen poeders op kaarten aanbrengen, even poetsen, handen schoonmaken en de fijne markers en een mooi afdrukje pakken en kleuren met de Copics. Dat was het ongeveer, kun je nog mooier werk bedenken. Nou, ik niet. Daarom stop ik , ondanks dat ik officieel met pensioen ben, nog niet met dit werk. Alleen moet ik leren het wat beter te doseren, want ik heb het nu wel erg druk.
Maar goed, het was erg gezellig bij Hobbycompleet de Duif, Marian en haar leuke team hebben de zorg voor een goed gesorteerde hobby- en kunstenaarswinkel met veel stempels, een walhalla. Kun je nagaan, wat ik weer heb gedaan!
Naast mijn  demo was Hannie Eefting en Tine actief, Hannie is een collega die ik al jaren ken en uit mijn geboortestreek komt, als wij iets optillen dan beuren we het op, heerlijk om dat weer te horen, Hannie.
Op de KreaDoe mag ik weer, drie dagen, met deze mensen werken, ik verheug er nu al me op.

 Komen jullie dan samen met mij een kaartje maken met PanPastels of kom met je vragen over Copics. Die demonstreer ik ook. Ik ben er op woensdag, vrijdag en zaterdag. Twijfel je nog over PanPastels, dit is de kans om ze te proberen en te merken hoe eenvoudig je een heel mooi resultaat krijgt.
Wie niet zo lang kan wachten, kan morgen naar Asten komen, want dan ben ik bij DHZ Leenen en daar laat ik je ook de mogelijkheden van beide producten zien. 



Deze kaart heb ik gemaakt met vier kleurtjes PanPastel namelijk Magenta tint en Magenta 430.8 en 430.5 en Ultramarine Bleu tint 520.8 en Ultramrine Blue 520.5.
Ik gebruik glad papier, b.v. het Perfect Coloring Paper van Copics, hierop blijven de kleuren erg helder. Ik zal proberen voor PanPastelblog een werkbeschrijving met foto's te maken, zodat je kunt zien hoe eenvoudig dit kaartje te maken is.
De stempels die ik gebruikte zijn van Papermania uit de Home for Christmas collectie, op het onderste papiertje heb ik een soort achtergrondstempeltje gebruikt, maar je kunt daarvoor ook een prop papier op je Versamark drukken en daarmee stempelen. Laat ik je binnenkort ook zien.


Je houdt dus het een en ander van me tegoed,

ik laat het even hierbij.
Groet Diny




22 opmerkingen:

Astrid zei

Ziet er weer super uit Diny !!

Liefs Astrid

Linda zei

Fijn dat je zo'n leuk weekje gehad hebt. het kaartje is schitterend
gr linda

Anita zei

Schitterend Dinie

Gr. Anita

Probeer wel even bij je te komen kijken op de Kreadoe. Sta er 5 dagen voor Stampin'up

Margreet zei

Wat een prachtig kaartjes
Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad in Friesland.
Groetjes Margreet

Unknown zei

Mooie Kaart Diny!

Liesbeth zei

Mooi geheel zo Diny, mooie kleurcombi ook, dus weer genoeg inspiratie.
groetjes Liesbeth

Gerrittina zei

Wat mooi toch weer. Ben erg benieuwd naar een demo met de Panpastels. Ik hou het Panpastelblog in de gaten voor de uitleg van deze mooie kaart.

Gr. GZ

roelie zei

een weekje even samen er op uit is heel goed en leuk en dan toch ook nog even wat demo,s geven bij de duif super diny

de crea doe ga ik ook heen maar is donderdags met pipoos dan ben je er dus niet maar ik kom zeker kijken

wat een prachtige kaartje weer meid heel mooi deze kleuren ik hou er van hoor

gr roelie S

Lenie Hempen zei

Wat heerlijk dat Jullie lekker genoten hebben Diny.
Je kaart is weer prachtig.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Frouwkje zei

Heerlijk zo'n weekje weg Diny!! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
T'is weer een prachtige kaart! Ik begin er niet aan hoor.....want dan heb ik er weer wat bij. Maar ik vind het wel een super mooi effect geven!!
Rustig aan beginnen hé? Dan hou je het 'vakantie gevoel' nog even vast!
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

diny
groot gelijk ,even niet melden voor een week tussenuit en zeker genieten en nog wat nagenieten
mag je zeker doen
je heb weer niet stil gezeten , hij is weer mooi gedaan , ik bewonder jou werkje maar al te graag
ik heb mijn keuze gedaan en blijf bij een thema
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Joukje zei

Super leuk om te horen Diny dat jullie het leuk hebben gehad in ons mooie Friesland!
Ik vond het erg leuk om je persoonlijk te ontmoeten bij de Duif.En zo leuk om je kaarten in het eggie te zien,je kleurt zóó móói!
Ik wens jullie een Fijn weekend
Groetjes Joukje

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Diny.
ik zie je morgen in Asten.

groetjes karin

Hanny zei

Het is toch een super kaartje Diny.
Leuk te horen dat je het na je zin hebt gehad bij de Duif en natuurlijk niet te vergeten ons mooie Friesland...nou ja ons mooie Friesland. Ik ben natuurlijk een echte tukker net als jij... en ja we beuren altijd alles op hihihi.Tot op de Creadoe... dan maken we er weer iets moois van.

Groetjes Hanny.

Creaine zei

Het was leuk om je vanmorgen weer bij Leenen te zien!
groet Ine

Mieke zei


Hallo Diny,

Je hebt me helemaal overtuigt om
met pan pastels te werken en ik ben
al net zo bezeten ervan als jij.
Nog dank voor de uitleg van de super
mooie kerstkaarten.
Ga proberen iedereen te overtuigen
van dit super product.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Helga zei

Traumhaft schöne Farbgebung. Gibt ein schönes Feeling.
Liebe Grüße
Helga

Liefs Ineke zei

Ik vind je kaartje weer geweldig Diny.

Tot morgen hoor. Groetjes van Ineke

Diny Sprakel zei

Hallo, iedereen die een reactie achter laat, wil ik heel erg bedanken. Ik krijg bij het lezen "zo'n warm gevoel van binnen" Dank jullie wel, Diny

Hanny zei

Hallo Diny

ik heb je bij Leenen gezien en verbaasd gekeken hoe jij met zulk gemak iets leuks tevoorschijn tovert. Het was gezellig,
groetjes Hanny

www.tierelantijntjes.blogspot.nl

Anoniem zei

OFF-White
off white
bape hoodie
jordan shoes
golden goose outlet
hermes outlet online
jordan shoes
air jordan
bape hoodies
off white