zondag 20 april 2014

Bloghop Molotow Markers

Hallo,
 ja, echt waar er is weer bloghop, waarin mee doe. Dit keer zijn het de Molotow markers van Colourstock.
Ik heb gympen voor Hanna gepimpt. Ze is een meisje dat de hele dag hartjes tekent, daarom deze hartenbloempjes in haar favoriete neon roze kleur.
Ik hoop dat ze ze leuk vind, dat weet je met kleine, eigenwijze dametjes eigenlijk nooit.
Ook leuk voor een kinderfeestje met wat grotere meiden, of geef de juf van je kids eens een paar gympen die door de kids zijn versierd.
De acrylverf in de marker kan gebruikt worden op heel veel ondergronden, hij heet niet voor niets " all4one", dus "een voor alles".
Hieronder heb ik het maken ervan vastgelegd in foto's. 






Deze marker is de Molotow 127HS, een marker gevuld met een acrylverf.  De marker heeft een heel geraffineerd pompsysteem.  Hij heeft een 2 mm punt, deze kun je verwisselen voor een 1,5 mm of  1 mm punt, als je het fijner wilt hebben.  De 127HS is beschikbaar in 40 briljante kleuren, waaronder een aantal neon- en metalickleuren.


Hoe werkt het?

  • Hop van 20 april t/m 23 april lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Colourstock natuurlijk....

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :


Hoe heb ik de schoentjes gemaakt, de foto's spreken voor zich denk ik.
De blauwe stift noemen we ook verdwijnstift, deze zal na enkele uren verdwijnen, ik heb hem verwijderd met een kwastje met water. Bij de roze marker heb ik de 1,5 cross-over punt vervangen door een 2 mm viltpunt, deze werkt fijner op de grove katoen van deze gympen. Je kunt de originele punt er later weer instoppen.










Hier de gebruikte Molotow markers

24 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wauw, das leuk gedaan.

grtjs
Claudia

Unknown zei

Wauw wat een leuke gympen zijn dit geworden,
ik heb een dochter van 5 die ze vast ook geweldig zou vinden.
Groetjes, Rianne

Marjolein Belder zei

Super gaaf! Ze gaat zeker de blits maken op school!!!! Groetjes marjolein

Malika zei

Wat leuk gedaan zeg, heel mooi

Malika

Saskia van den Berk zei

Wat een gaaf idee.......daar zal Hanna zeker heel blij mee zijn. Knuff

Unknown zei

Helemaal geweldig, zo leukkk!!

Karen Hemel zei

Hoi Diny,
Erg leuk en ik kan me niet voorstellen dat Hanna ze niet mooi zou vinden.
Groetjes, Karen Hemel

Elizabeth zei

Ziet er schitterend uit!! Wat een gaaf idee. Fijne paasdagen.

Margreet zei

Wat gaaf gedaan....daar zal Hanna helemaal weg van zijn en alle vriendinnetjes jaloers mee maken!
xxx Margreet

corryskaart zei

hoi diny
wat een vrolijk en mooie gympen voor hanna, wist heel weinig van het bestaan van MOLOTOW:-))
groetjes corry

Heleen zei

Ja zo maak je van je simpele schoentjes natuurlijk wel iets heel bijzonders. Geweldig leuk!!!
Lieve groetjes, Heleen

Isje zei

Kom ik aan bij mijn tweede hop zie ik geen kaart maar stoere meiden gympen. Wat zien ze er vrolijk uit.
Groetjes ismel

KarinsArtScrap zei

gaaf gedaan ziet er leuk uit Diny.

gr karin

Yvonne zei

Hoi Diny,
Prachtig! Hanna is hier vast heel gelukkig mee.
liefs Yvonne

Unknown zei

Dat zijn nog eens leuke gympen!

Aartje zei

Je bent nu vast de meest populaire oma die er is. Wat een leuke gympen heb je er van gemaakt. Gaaf die molotow markers.
Groeten, Aartje

Anita Meijer zei

Oh wauw wat kun je hier supermooie dingen mee doen, kijk nou naar die gympen, daar steelt te gelijk de show mee want niemand heeft ze. Supermooi gedaan Diny.
Liefs van Anita

Marja Sch zei

Wat een leuk ide Diny. Deze schoenen kunnen het voorjaar weer in. Gr Marja

Peggy zei

De schoenen zijn heel erg mooi geworden.
Super leuk idee.
Vele creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Mieke Duckers zei

Wat een leuk idee en wat een leuke uitvoering ervan! Liefs, Mieke

judithb12 zei

wat een gave gympen zijn dit geworden met die mooie neon kleuren

Wiebine zei

en zo heb je van gewone saaie gympen, ontzettend hippe gympen gemaakt, leuk zeg ! zal het vriendinnetje van mijn zoon leuk vinden,
groetjes,
wiebine

Gehaakte cadeautjes zei

Leuk!, Jammer dat ik geen dochters heb.
Groetjes Desiree

Judith Slegers zei

Wauw helemaal leuk! Kei leuk idee, die ga ik ook toepassen op de gymschoenen van mijn dochter, al zal ik dan eerst een roze marker moeten kopen hihi tja wat wil je met 2 echte meisjes... Groetjes Judith