woensdag 3 december 2014

Love Ppinkydoll

Hallo, 
dit keer een Copic kleurwerk op een oplegkaartje. 
Dit ovale kaartje met prachtige gelaserde rand krijg je, tijdens demo's, cadeau bij aankoop van een flesje alleslijm van Dutch Doobadoo.

Ik heb het popje een Ppinky doll geprint op Perfect Coloring Paper, gekleurd en toen uitgeknipt, omdat dit een digi is en geen stempel.
Voor het kleuren heb ik in mijn swatchbook de bij het papier passende kleuren gezocht.


Ik gebruikte:
huid: E000-00-11-13-04 en R21
haren: RV 69-66-55-00
tuinbroek: V000-01-04
bloes BG10-11-13-15 
poef BG11-13-15-49-09
ik heb heel dun met een lichte marker een lijntje gezet op het kaartje om te zien waar ik de achtergrond het donkerst moest maken, dit is vlak rondom het plaatje. Daarna heb ik een bodem gemaakt met N0-N3 en de lucht met BG0000-72
De Ppinkydoll heb ik met foamtape op het gekleurde oplegplaatje gelijmd.


De vorm van de kaart is gemaakt met de hartvormige ShapeArt mal van Dutch Doobadoo, ik nam hem drie keer over op verschillende kartonsoorten, die ik uitknipte.
Aan de achterkant hen ik nog een hart geplakt, alleen de bovenkant vastgezet, de onderste punt van het achterste hart even gebogen en toen kon mijn hartenkaart staan.
De kaart is verder aangekleed met verschillende PaperArt vormen, hartjes, labels en de strik, sommige brandnieuw. De gebruikte Love stempels zijn van Noor!Design. Het designpapier is van Wild Rose Studio.
groet Diny

2 opmerkingen:

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

wauw Diny, wat een schitterende kaart he je weer gemaakt en die Ppinkydolls zijn gewoon zoo lief ^.^
lieve groetjes Alexandra

roelie zei

wauw hij is prachtig diny

super mooie kleuren gebruikt

gr roelie