maandag 9 februari 2015

Hoera

Hallo bloglezer,

Ik kleurde een haas van Scrapberry, zo grappig dit beestje met zijn bootje.


Omdat dit een kaart is voor de verjaardag van een jongetje, heb ik geen bloempjes of vrouwelijke toeters en bellen gebruikt, wel stoere tandwielen gemaakt met een Noorstans.
De tekst heb ik uit kraft en uit wit gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt.
Het designpapier komt uit paperpad nr 15 van Studio Light, mooi passend bij het kleurwerk.
Het randje en het tekstlabeltje zijn van DDB.


Voor het kleuren gebruikte ik:
vel E50-53-55
lichtblauw B0000-B000-B91-B93-B97
jasje W00-1-3-5

Ik wens jullie een aangename zondag,
groet Diny

4 opmerkingen:

By XaLu zei

Wat een schitterend kaartje weer! Ook weer zo mooi ingekleurd!
Bedankt dat je ons een aangename zondag wenst, maar het is al maandag......

Groetjes,
Nicole

Lia zei

Hallo Diny! Wat een knap staaltje kleurwerk op een supermooie kaart!!
Lia xx

Rimmie zei

Super stoer jongenskaartje met een heel schattig stempeltje erop!
Helemaal leuk!

Groetjes

Rimmie

Anne H. zei

Your card is wonderful!
An adorable image and your coloring is fab!
Anne