donderdag 5 februari 2015

Snelle kaarten

Hallo, 
vandaag kreeg ik een pakket binnen met stansblokken van Studio Light. 
Zes verschillende zelfs. 

In elk blok zitten 12 vellen met daarop alle delen uitgestanst , die je nodig hebt voor het maken van een kaart. Je kunt dus 12 kaarten maken met een zo'n blok, de voorbeeldkaarten staan ook afgebeeld. Dus heel makkelijk, maar wat let je om er toch een eigen draai aan te geven. Dat heb ik bij deze kaart gedaan.

uit Botanical Garden

Ik heb er in korte tijd zelfs vier gemaakt, het ging zo super dat ik niet kon stoppen. 
Bij sommige heb ik wat kleine dingetjes toegevoegd, raders of een plakparel. 
Bij de eerst heb ik een Shape mal van DDBD als basis gebruikt. 
De uni-papieren zijn ook van Sl, ze passen perfect qua kleur.

 de Vintageline

uit Industrial
uit Flower Delight

Ik kan nog even vooruit, als ik ze allemaal wil maken, heb ik 12 x 6  kaarten, 
Groet Diny

11 opmerkingen:

Marianne zei

Ze zijn prachtig!! Groetjes, Marianne

Anoniem zei

snelle kaarten, maar wel heel mooi!!!
gr
Tine

Yvonne zei

Hoi Diny,
wat zijn ze weer mooi. Vooral de bovenste die vind ik heel erg mooi.
liefs Yvonne

♥ Yolanda ♥ zei

Super allemaal!! Die trein is extra mooi!

Erica ♥ zei


Gaaaffffffffff

marian zei

Erg mooi.
Groetjes van Marian

marian zei

Erg mooi.
Groetjes van Marian

Gerrittina zei

Prachtige kaarten!

Gr. GZ

KarinsArtScrap zei

mooie en prachtige kaarten Diny
Gr Karin

Anoniem zei

Ze zijn allemaal schitterend.
groetjes Joke

Ellie Knol zei

wat leuk, en heerlijk je eens te laten leiden door alreeds gevulde paketten! De eerste 2 vindt ik echt bij mij passen..