donderdag 13 augustus 2015

Gekke vogels op herhaling

Hallo allemaal,
dit is het bericht dat gisteren op ons Beneluxblog stond

Deze gekke vogels zijn jullie bij mij al vaker tegen gekomen en neem van mij aan, ze komen nog vaker. Ik vernam dat er een stempelset bijkomt met allerlei toevoegingen voor de vogels en er is al een stansenset bij, waarmee je ze perfect uit kunt stansen. Ik gebruik deze zo vaak met mijn Copics , omdat ze tot leven komen door erg fel kleurwerk dat je nu eenmaal perfect met Copics kunt uitvoeren. 

Deze grapjassen vragen gewoon om Copic kleurwerk.

De achtergrond is gemaakt met een DDBD mask en structuurpasta. De achtergrond is eerst met verf en Panpastel op kleur gebracht. 
Daar overheen zijn stempels gezet en op deze regendruppels zijn witte Molotowstippen gezet.


De vogels zijn op apart PCP gestempeld en gekeurd met de volgende kleuren:
E04-07-09-18
Y13-15-19
YR04-07-09
YG01-03-05-17-67
Daarna zijn ze uitgeknipt en hebben ze een zwart buitenrandje gekregen.


 Ik hoop jullie weer eens wat anders te hebben laten zien, tot een volgende keer



Groet Diny

3 opmerkingen:

Frouwkje zei

Supermooi Diny!!! Ooit......wil ik ook graag zulke achtergronden leren kleuren ;-). Maar ik heb nog eerst zoveel andere dingen ;-).
Ik vind het prachtig gedaan!! Die vogels zijn ook zooooo leuk :-D
Liefs, Frouwkje

Wendy zei

Geweldige kaart met geweldige vogels Diny! Ik ben ook een gelukkige eigenaar van deze superleuke vogels en heb er al veel kaarten mee gemaakt...ze blijven echt heel erg leuk!
Groetjes en nog een fijne week, Wendy

KarinsArtScrap zei

wat zijn het toch grappige vogeltjes gave kleuren gebruikt Diny, super achtergrond.
Gr Karin