zondag 9 augustus 2015

Kerstkaarten mooi en snel

Hallo,
vandaag laat ik jullie een serie kerstkaarten zien, die ik maakte met de zes stansblokken van StudioLight. Geen knippen - alleen uitdrukken, niet nadenken - volg het voorbeeldkaartje, niet veel spullen  nodig. Dus een prachtklus voor deze warme dagen of wat minder warme avonden.
Ik ben nog nooit zo snel geweest met mijn kerstkaarten.
Op de Knotsgekke Kaartendag in Den Bosch zullen we weer op de stand van Studio Light aanwezig zijn, alle drie dagen. Daar zijn we aan het werk met de grote hoeveelheid mooie materialen van Studio Light. Ook de nieuwste trends zijn aanwezig, dus kom kijken.
Hieronder een galerij met kaarten uit de nieuw uitgekomen stansblokken. Voor elk wat wils. Op mijn Facebook account heb ik al zes mooie kaarten laten zien, hier enkele andere.


Voor de kaartvorm heb ik de laatste Shape Art mal van DDBD gebruikt.
Misschien zie je de glanzende bolletjes in de bloemen, 
dit is Mod Podge Dimensional Magic. 
Ook hier op de besjes en op de blaadjes wat glanzen de druppels, moet je in het echt zien.
Op de FB pagina van Mijn Hobbykaarten en de groep Kaarten Maken kun je trouwens deze blokken winnen. Ga je geluk maar eens beproeven,
Groet Diny

2 opmerkingen:

Frouwkje zei

Superleuk Diny. Fijn, af en toe van die snelle kaarten ;-).
Dat Mod Podge Dimensional Magic heb ik ook. Realiseer me nu dat ik het nog te weinig gebruik ;-).
Liefs, Frouwkje

KarinsArtScrap zei

deze zijn ook mooi Diny.
Gr Karin