woensdag 20 januari 2016

Een beetje van

Hallo, 


bij deze twee kaarten, die ik je laat zien, geldt een beetje van Studio Light en een beetje van mij. 
Ik heb de basis voor deze kaarten gehaald uit een van de nieuwe stansblokken van Studio Light. Er zijn er maar liefst 6 uitgekomen.


Daarop heb ik een plaatje geplakt dat ik nog had liggen, de koordanseres is gekleurd met Panpastel. De andere heb ik met Copics gekleurd. een kantje en wat bloemetjes lagen nog in mijn knutselmand, dus die heb ik er op geplakt. Voor de rest kon ik al de versieringen uit het stansblok halen. Makkelijk toch, niets verder te zoeken, het ligt kant en klaar voor je.

Gisteren bij het stempelen van mijn doodlerandjes van Studio Light kwam ik op het volgende idee. Deel dit graag met jullie. Ik plak een randje aan de achterkant van een transparante lineaal. Je kunt hem dan precies recht stempelen. 


Met maatverdeling op de lineaal stempel je het randje aan alle kanten even ver van de rand. Deze randjes zijn gelukkig 14 cm lang, dus ik hoef niet moeilijk te doen met verlengen. 
dit was het weer voor vandaag,
Groet Diny

7 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachitge kaarten Diny ! Ik hoop dat ik de stempelrandjes in Den Bosch vind, maar dat zal normaal wel he !
Groetjes
Margo

KarinsArtScrap zei

het zijn weer mooie bewerkte kaarten geworden Diny.

Gr Karin

Anoniem zei

Leuke kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ilona Keller van Deursen zei

Heel erg gaaf en een handige tip ga hem zeker gebruiken.
Gr. Ilona

Ilona Keller van Deursen zei

Heel erg gaaf en een handige tip ga hem zeker gebruiken.
Gr. Ilona

Marlies zei

Wat zijn je kaarten leuk en je tip is goed bedacht, bedankt! Nu teken ik altijd een streep op mijn clearblock, dit is handiger. Lieve groetjes, Marlies

EvaE. zei

Hey Dini, ich bin seit ganz kurzer Zeit Verfolger Deines Blogs und bin total begeistert von den fantastischen Karte, die ich hier sehe! Der Tip mit den gelochten Lineal... Suuuuper! Dankeschön. Ist das diser
Piercing Ruler? http://www.stempelmuehle.de/Werkzeug-Hilfsmittel/Werkzeuge/Piercing-Ruler-12inch-30cm.html
Über eine Antwort würde ich mich ganz sehr freuen! (Schnubbel1104@arcor.de)

Schicke ganz liebe Grüße, die Eva!