vrijdag 6 mei 2016

Mag ik jullie voorstellen?

Hallo kleurliefhebbers,

vandaag mag ik het nieuwe Aqua Twin Color System van Molotow voorstellen. Op mijn Facebook heb ik al wat dingen laten zien en jullie  nieuwsgierig gemaakt.
In deze blogpost leg in uit wat dit is en in de volgende posten zal ik stap voor stap de werkwijze uitleggen.
Het Aqua Twin Color System.
* Dit bestaat uit 24 markers gevuld met een mooie intensieve gekleurde inkt, de Aqua Twin markers. Er zijn 12 onderling heel goed mengbare heldere kleuren en 12 verschillende grijstinten in warme en koude grijstinten. Deze kun je weer gebruiken om de heldere kleuren te veranderen in vintage kleuren. Verder in dit bericht heb ik de folder gefotografeerd, zodat je de kleuren kunt zien 
Er is ook een lege Aqua Twin marker te koop.
* Ook bij het systeem hoort een Blender Pro, hiermee kun je de intensieve kleur zonder verlies aan helderheid laten verlopen naar een heel lichte kleur. Waardoor je met een marker tig kleuren kunt maken.
* Aqua Squeeze pennen: waterpenselen die je droog, gevuld met blendervloeistof of gevuld met water kunt gebruiken. Er zijn 3 maten verkrijgbaar. 
* Aqua Ink Refill: te koop voor elke van de 24 kleuren en de Blender Pro. Hiermee vul je probleemloos je marker na. Maar misschien nog wel leuker, je maakt er je eigen kleuren markers mee. Meng de kleuren en vul er daarna een lege marker mee en je hebt je eigen unieke kleur. Deze kleur kun je ook in een Squeeze pen doen, op de zijkant drukken en de inkt gebruiken voor het maken van mooie achtergronden.
* Vervangingspunten, is er onverhoopt iets gebeurd met de punt dan kun je deze vervangen, er is ook nog een extra type punt beschikbaar
De Aqua Twin markers zijn los of in sets te koop. kijk daarvoor bij je hobbywinkelier.

Ik heb er mee mogen werken en ben super enthousiast, ze kleuren perfect en ik ben erg blij met de Blender Pro en de blender refill. In de kleurtutorial, de volgende blogpost, leg ik uit hoe ik deze gebruik. 

Op de Gelli Plate gaf deze inkt verrassend mooie resultaten, ook dat ga ik je binnenkort laten zien. Dit is nog maar het begin , ik beloof je dat we met het hele Colourstockteam jullie zullen verrassen met prachtige toepassingen.

Hier een opsomming van de unieke eigenschappen van dit systeem:
inkt op waterbasis
kleurstof op levensmiddelenbasis
(dus ook geschikt voor kinderen )
intensieve kleuren
geurvrij
(bij gebruik van een UV blocker) lichtecht
24 kleuren
onderling mengbaar
navulbaar
twee punten : 
een penseel voor secuur werk en een brede platte punt voor brede streken en achtergronden
verwisselbare punten
maken van eigen kleuren mogelijk

Dit was het voor nu, de rest post ik zo spoedig mogelijk
Hieronder de foto's van de folder.

Groet Diny





2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het ziet er allemaal prachtig uit.
Gr Karin

akkina van steen zei

Ziet er Prachtig uit